Jabra SPEAK 410 MS zestaw głośnomówiący, 7410-109
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 17 |
Dostępność | 21 szt. |
Waga | 0.29 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5706991012927 |
Zamówienie telefoniczne: 577 665 543
Każde pomieszczenie może stać się salą konferencyjną
Potrzebujesz zwiększyć liczbę sal konferencyjnych przy ograniczonym budżecie? Jabra Speak 410 to zestaw głośnomówiący zoptymalizowany pod kątem obsługi programu Microsoft Lync, który potrafi zamienić dowolne pomieszczenie w salę konferencyjną.
Zoptymalizowany pod kątem Microsoft Lync
Zestaw Jabra Speak 410 obsługuje czołowe produkty typu Unified Communications i programy VoIP. Ta wersja jest zoptymalizowana pod kątem produktów firmy Microsoft i bezproblemowo łączy się z programem Microsoft Lync.
Bez krzyczenia czy hałaśliwego przesuwania mikrofonu Zestaw Jabra Speak
410 jest wyposażony w mikrofon dookólny i głośnik o wysokiej mocy, co pozwala rozmawiać z dowolnego miejsca wokół urządzenia w odległości do 1 metra. W ten sposób pracownicy mają do dyspozycji produkt do wykonywania profesjonalnych połączeń konferencyjnych w dowolnym miejscu.
Informacje o produkcie | |
Przeznaczenie | Call center Muzyka Telefonia komórkowa |
Technologie | Redukcja szumów |
Użytkowanie | Mała sala |
Komunikacja bezprzewodowa | Nie |
Złącza | 1 x USB 2.0 |
Dźwięk | Mono |
Kontrola dźwięku | Regulacja głośności Odbieranie/Wyciszanie połączenia |
Mikrofon | Tak |
Kolor | Czarny |
Pozostałe parametry |
Mikrofon:
Program Jabra PC Suite umożliwia zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC oraz telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W przypadku przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite oferuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu lub pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zapewnia użytkownikom możliwość poruszania się i wykonywania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej wydajności i lepszej ergonomii codziennej pracy. Certyfikaty i normy:
|