-
Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Graniczna 5, 05-126 Stanisławów Pierwszy.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Zwrot
Zwrot mozliwy w ciągu 14 dni kalendarzowych. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujacy
Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:
nie nosi żadnych śladów użytkowania,
nie został w żaden sposób uszkodzony ani pobrudzony,
posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznakowanie (opakowanie), oraz metki i wszelkie inne oznaczenia, w które Sprzedawca zaopatrzył towar.