Rebel Gra Kroko-loko
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 17 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.174 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 3760052142451 |
Gra dla spostrzegawczych detektywów.
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!
Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.
Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:
- takiego, który wskazuje poza planszę;
- pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
- pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).
Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu!
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
2451 |
Płeć | Dziewczynki Chłopcy |
Rodzaj | Gry karciane Rodzinne i towarzyskie |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 5 |
Czas gry | 15 min |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 6 lat |
Akcesoria w zestawie |
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań) |
Pozostałe parametry |
Wymiary opakowania: 9,5 x 3 x 9,5 cm |
Typ gwarancji | Gwarancja normalna |
Gwarancja | 24 mies. |
Wymagania wiekowe | od 6 lat |